Handelsbetingelser

Generelle oplysninger
Annelarsenshop.dk – drevet af AGK Nordic A/S
CVR.: 14196595

AGK Nordic A/S
Vestergade 72
8990 Fårup
Tlf. 87450700
www.agknordic.dk

Betaling
Anne Larsen Shop modtager betaling med diverse kort: Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Elektron, MasterCard og JCB. Betaling vil blive trukket på din konto, når varen sendes fra lageret.

Alle beløb er i danske kroner og er inkl. moms.

Anne Larsen Shop krypterer dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke har mulighed for at aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

Levering
Anne Larsen Shop afsender så vidt muligt ordrer, som er modtaget hverdage før kl. 11:00, samme dag. Ordrer som er modtaget efter kl. 11:00 på hverdage, eller i weekender, vil blive afsendt førstkommende hverdag.

Hos Anne Larsen Shop foregår levering med GLS Danmark (med mindre andet angives) til modtager på den ønskede leveringsdato. Rettidig levering forudsætter dog at GLS overholder dag-til-dag levering. Såfremt der skulle opstå forsinkelser hos GLS, kan dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. Anne Larsen Shop kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos GLS Danmark.

Ved levering til Bornholm og ikke-brofaste øer, som ikke er omfattet af GLS Danmarks målsætning om dag-til-dag levering, kan det være tilfældet at forsendelsen varer 2 dage. Anne Larsen Shop tager altid udgangspunkt i dag-til-dag levering.

Der leveres ikke til Færøerne, Grønland og øvrige udland.

Reklamationsret
Anne Larsen Shop yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, som kan konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Når du modtager varen, bør du undersøge den grundigt for fejl og mangler. Ønsker du at reklamere over varen, skal dette meddeles til Anne Larsen Shop inden for rimelig tid efter at manglen er konstateret. Varen kan herefter returneres til reparation, ombytning, eller efter aftale til kreditering. I tilfælde af reklamationssager afholder Anne Larsen Shop returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes du rette henvendelse til:

Anne Larsen Shop c/o AGK Nordic A/S
Vestergade 72
8990 Fårup
info@annelarsenshop.dk

Skal varen returneres foregår det til ovenstående adresse. Inden varen returneres bedes du informere os om returneringen pr. mail.
VIGTIGT: Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav, eller sendt til pakkeshops.

Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Anne Larsen Shop har derfor brug for oplysninger om din bankkontos registreringsnummer og kontonummer. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. e-mail.

Fortrydelsesret
Der er 14 dages returret på alle varer regnet fra den dag hvor varen er modtaget. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du returnere varen i samme stand og mængde som da du modtog den.

Købsprisen vil blive returneret til din konto i løbet af få dage efter varen er modtaget i original og ubeskadiget emballage hos Anne Larsen Shop. Ved returnering iht. fortrydelsesretten afholder du selv fragtomkostningerne.

Hvis du fortryder et køb, skal dette anmeldes til os senest 14 dage efter købet, og fra anmeldelsesdatoen skal produktet være returneret inden yderligere 14 dage.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@annelarsenshop.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur
Alle varer skal være forsvarlig pakket ind, når de sendes retur.

Skader ved mangelfuld emballering kan medføre at dine rettigheder til hel eller delvis refusion kan bortfalde. Dette gælder ligeledes hvis varen ser ud til at have været i brug, eller der er sket anden form for væsentlig værdiforringelse.

Klageadgang
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse på mail til info@annelarsenshop.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her:http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Med venlig hilsen
Annelarsenshop.dk